COM ESTAM ESTUDIANT L'APARELL CIRCULATORI, DUIM A CLASSE UN COR I UNS PULMONS...
TOTS EL VOLEM TOCAR...
A PARTIR D'UN DIBUIX, INTENTAM LOCALITZAR LES DIFERENTS PARTS DEL COR...
FICAM UNS PALETS PER LES VENES I ARTÈRIES PER VEURE AMB QUINA PART DEL COR COMUNIQUEN...
EN CARLES ENS AJUDA...
EN CARLES OBRE EL COR PER VEURE'L PER DEDINS...
I PASSAM AL PULMONS...
BUFAM PER LA TRÀQUEA I S'INFLEN ELS PULMONS...
AQUÍ PODEM VEURE ELS DOS BRONQUIS...
I COM ES VAN RAMIFICANT EN BRONQUIOLS...
BUFAM PELS FORADETS DELS BRONQUIOLS I PODEM VEURE QUINA PART DEL PULMÓ S'INFLA...
DESPRÉS ENS MESURAM LA FREQÜÈNCIA CARDÍACA EN REPÒS I DESPRÉS DE CÓRRER.
AIXÍ VEIM LA DIFERÈNCIA...
HA ESTAT UNA SESSIÓ MOLT PROFITOSA. GRÀCIES CARLES!
Una passada de classe! A els infants els ha agradat molt!
ResponElimina